Η ασφάλεια του αυτοκινήτου & της μηχανής είναι η πλέον ασφάλιση περιουσιακού στοιχείου εξαιτίας του υποχρεωτικού της χαρακτήρα. Αφορά την ασφάλιση των υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών προς τρίτους δηλαδή της αστικής ευθύνης, αλλά και πολλές άλλες καλύψεις που δύναται να ενσωματωθούν στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.
Τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες, σαν τις ασφαλειες αυτοκινητου της Generali έχουν δημιουργήσει πακέτα ασφάλισης, τα λεγόμενα βασικά πακέτα για τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα. Ένα μεγάλο πλήθος όμως συμπληρωματικών καλύψεων μπορούν να επιλεχθούν από τους ασφαλισμένους πελάτες, καλύψεις που μπορούν να φτάσουν ως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με την μικτή ασφάλεια.
Το αυτοκίνητο και η μηχανή, εάν είναι ασφαλισμένο από κλοπή, φωτιά, φυσικές καταστροφές, πρέπει πάντα να ασφαλίζεται στην τρέχουσα εμπορική του αξία. Καλό είναι να παρακολουθείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας κάθε 1-2 φορές τον χρόνο. Όταν διαπιστώσετε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του οχήματός σας, ενημερώστε τον ασφαλιστή σας για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.
Καλό είναι να επικοινωνείτε με τον ασφαλιστή σας για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά στο όχημά σας ή τα άτομα που το χρησιμοποιούν. Αυτός γνωρίζει αν η αλλαγή αυτή πρόκειται να επηρρεάσει το ασφαλιστήριό σας και ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν από εκεί και πέρα για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας.
Μόνο όταν στο συμβόλαιο μας που υπάρχει η κάλυψη των ιδίων ζημιών, η ασφάλεια καλύπτει το αυτοκίνητό μας, σε περιπτώσεις ανατροπής και στην περίπτωση που δεν εμπλέκεται άλλο όχημα αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας εταιρια. Επίσης προσφέρεται από ορισμένες μόνο ασφαλιστικές εταιρείες η ολική καταστροφή οχήματος η οποία όμως καλύπτει μόνο την περίπτωση ολικής καταστροφής και όχι επιμέρους ζημιές του.
Η φροντίδα ατυχήματος είναι η πιο καλή λύση για τον κάθε οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος, μαζί με την κλήση της τροχαίας. Καλώντας την φροντίδα ατυχήματος καταφθάνει στον τόπο του ατυχήματος ο πλησιέστερος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της ασφαλιστικής εταιρίας. Στην συνέχεια αρχίζει την καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγαίνουν φωτογραφίες και σε περίπτωση που το αυτοκίνητό μας δεν μπορεί να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, μας μεταφέρει στο πλησιέστερο συνεργείο. Έτσι ο πελάτης τελειώνει στις περισσότερες των περιπτώσεων με το ατύχημα εκείνη την στιγμ, χωρίς να χρειαστεί να ασχοληθεί άλλο με αυτό το ατυχές συμβάν. Η δε ασφαλιστική εταιρεία ενημερώνεται αμέσως και με ακρίβεια από τον εκπρόσωπο της εταιρείας, προχωρώντας έτσι πιο γρήγορα στην καταβολή των χρηματικών αποζημιώσεων.
Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί κανονικά μέσω τηλεφωνικού κέντρου και προσφέρεται πλέον από όλες τις ασφαλιστικές.
Κυριακή 28 Απριλίου 2019
Ασφάλειες αυτοκίνητου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου