Η ασφάλιση του αυτοκινήτου & της μηχανής είναι η πλέον ασφάλιση περιουσιακού στοιχείου εξαιτίας της υποχρεωτικής χρήσης της. Αφορά την ασφάλιση των υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών προς τρίτους δηλαδή της αστικής ευθύνης, αλλά και πολλές άλλες καλύψεις που δύναται να ενσωματωθούν στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.
Τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες, σαν το generali.gr/el/asfaleia-autokinitou-mixanis-speed/, έχουν δημιουργήσει πακέτα ασφάλισης, ή αλλιώς βασικά πακέτα για τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα. Ένα μεγάλο πλήθος όμως συμπληρωματικών καλύψεων μπορούν να επιλεχθούν από τους ασφαλισμένους πελάτες, καλύψεις που φτάνουν ως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με την μικτή ασφάλεια.
Το αυτοκίνητο και η μηχανή, αν είναι ασφαλισμένο από φωτιά, κλοπή, φυσικά φαινόμενα ή ίδιες ζημιές, θα πρέπει πάντα να ασφαλίζεται στην τρέχουσα εμπορική του αξία. Καλό είναι να ελέγχετε την τρέχουσα αξία του αυτοκινήτου σας τουλάχιστον 1-2 φορές τον χρόνο. Όταν παρατηρείτε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του οχήματός σας, ενημερώστε τον ασφαλιστή σας για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.
Καλό είναι να ενημερώνετε τον ασφαλιστή σας για όποια αλλαγή αφορά στο όχημά σας ή τα πρόσωπα που το χρησιμοποιούν. Εκείνος γνωρίζει εάν η αλλαγή αυτή πρόκειται να επηρρεάσει το συμβόλαιο σας και ποιες είναι οι ενέργειες πρέπει να γίνουν στην συνέχεια για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας εταιρίας.
Μόνο όταν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο μας που υπάρχει η μικτή ασφάλεια, η ασφάλεια καλύπτει το αυτοκίνητό μας, σε περιπτώσεις ανατροπής ακόμα και αν δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας. Επίσης προσφέρεται από ορισμένες μόνο ασφαλιστικές εταιρείες η ολική καταστροφή οχήματος η οποία καλύπτει μόνο την περίπτωση ολικής καταστροφής και όχι επιμέρους ζημιές του.
Η φροντίδα ατυχήματος είναι η καλύτερη λύση για τον κάθε οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος, μαζί με την κλήση της τροχαίας. Επικοινωνόντας με την φροντίδα ατυχήματος καταφθάνει στον τόπο του ατυχήματος ο πλησιέστερος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της ασφαλιστικής εταιρείας. Αμέσως αρχίζει η καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγαίνουν φωτογραφίες και σε περίπτωση που το όχημα μας δεν μπορεί να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, μας μεταφέρει στο κοντινότερο συνεργείο. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης τελειώνει στις περισσότερες των περιπτώσεων με το ατύχημα εκείνη την στιγμ, χωρίς να χρειαστεί να απασχοληθεί περαιτέρω με αυτό το ατυχές συμβάν. Η δε ασφαλιστική εταιρία ενημερώνεται αμέσως και με ακρίβεια από τον συνεργάτη, προχωρώντας έτσι πιο γρήγορα στην καταβολή των εκάστοτε αποζημιώσεων.
Η φροντίδα ατυχήματος λειτουργεί κανονικά μέσω τηλεφωνικού κέντρου και προσφέρεται πια από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου