Η ασφάλιση του αυτοκινήτου ή της μηχανής είναι η πλέον διαδεδομένη ασφάλιση περιουσίας εξαιτίας της υποχρεωτικής χρήσης της. Αφορά την ασφάλιση των υλικών ζημιών και των σωματικών βλαβών προς τρίτους που αναφέρεται ως αστική ευθύνη, όπως και πλήθος άλλες καλύψεις που μπορούν να ενσωματωθούν στα συμβόλαια.
Τον τελευταίο καιρό οι ασφαλιστικές εταιρείες, σαν τη Generali, έχουν προχωρήσει στη δημιουργία πακέτων ασφάλισης, τα λεγόμενα βασικά πακέτα για τα αυτοκίνητα. Ένας μεγάλος αριθμός όμως από συμπληρωματικές καλύψεις μπορούν να επιλεχθούν από τους πελάτες, καλύψεις που μπορούν να φτάσουν ως και στις ίδιες ζημιές του αυτοκινήτου με μικτή ασφάλεια.
Το αυτοκίνητο και η μηχανή, εάν είναι ασφαλισμένο από κλοπή, φωτιά, φυσικές καταστροφές, πρέπει πάντα να είναι ασφαλισμένο στην τρέχουσα εμπορική αξία. Το καλύτερο είναι να παρακολουθείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας κάθε 1-2 φορές τον χρόνο. Εάν διαπιστώσετε παρεκκλίσεις από την τρέχουσα ασφαλισμένη αξία του αυτοκινήτου σας, επικοινωνήστε με τον ασφαλιστή σας για να προβεί στις απαραίτητες κινήσεις.
Φρόνιμο είναι να ενημερώνετε τον ασφαλιστή σας για οποιαδήποτε αλλαγή αφορά στο αυτοκίνητό σας ή τα άτομα που το χρησιμοποιούν. Αυτός γνωρίζει αν η αλλαγή αυτή επηρεάζει το συμβόλαιο σας και ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν από εκεί και πέρα για την ενημέρωση της ασφαλιστικής σας.
Μόνο σε περίπτωση που στο συμβόλαιο μας που υπάρχει η κάλυψη των ιδίων ζημιών, ασφαλιστική μας καλύπτει το όχημά μας, σε περίπτωση πρόσκρουσης ακόμα και αν δεν εμπλέκεται άλλο όχημα αποζημιωνόμαστε από την ασφαλιστική μας εταιρια. Επίσης υπάρχει σε ορισμένες μόνο ασφαλιστικές η κάλυψη ολικής καταστροφής του οχήματος η οποία καλύπτει μόνο εάν υπάρχει ολική καταστροφή και όχι επιμέρους ζημιές του.
Η φροντίδα ατυχήματος είναι η πιο καλή λύση για τον κάθε οδηγό την ώρα του ατυχήματος, σε συνδυασμό με την κλήση της τροχαίας. Επικοινωνόντας με την φροντίδα ατυχήματος έρχεται στον τόπο του ατυχήματος ο πλησιέστερος εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της ασφαλιστικής. Στην συνέχεια αρχίζει την καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος, βγαίνουν φωτογραφίες και σε περίπτωση που το αυτοκίνητό μας δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετακινηθεί λόγω του ατυχήματος, μας μεταφέρει στο κοντινότερο συνεργείο. Έτσι ο πελάτης τελειώνει συνήθως με το ατύχημα επιτόπου, χωρίς να χρειαστεί να ασχοληθεί άλλο εκ νέου. Η δε ασφαλιστική ενημερώνεται αμέσως και με ακρίβεια από τον συνεργάτη, προχωρώντας έτσι πιο γρήγορα στην καταβολή των εκάστοτε αποζημιώσεων.
Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί πάντα μέσω τηλεφωνικού κέντρου και προσφέρεται πλέον από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019
Ασφάλειες μηχανής
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου